Competiția SuperBlog

Fii original în alegerile tale!

Soare, cald, coadă. Nu foarte multă lume: opt, zece persoane. Liniște, liniște, bătut pasul pe loc, studiat vecinii. ”Ai fost și la Poștă să plătești taxa?” ”taxa…..?” Taxa, da, taxa de permis”. ”Ah, stai, nu doar cei 60 de lei pentru analizele medicale?”/…..ăăă, nu. ”Dau eu o fugă, ține tu rândul”.

Ghișeu, trei ofițeri semiserioși, unul foarte serios la rândul meu. ”De ce nu v-ați reînnoit permisul atâta timp?” ”Ăăăă…nu am avut mașină pe care să o conduc! (Paranteză: pentru că este tot timpul la soțul meu, care o conduce el și care uneori (destul de des) se oferă să mă transporte și pe mine acolo unde am nevoie)

De ce nu am o mașină pe care să o conduc?

Pentru că a avea o mașină, casa pe care ți-ai dorit-o, hainele de lux pe care le afișezi reprezintă un stil de viață. Ele spun mai mult sau mai puțin, în această lume destul de materialistă dealtfel, despre noi și despre statutul pe care îl avem in această lume.

 

Nu știu câti dintre voi conduceți o mașină, sau nu o faceți chiar dacă aveți una, așa ca mine (șoferi nepricepuți sunt totuși destui, nu mai este nevoie de încă unul), si cu atât mai mult, câți dintre voi conduceți mașina visurilor voastre.

Dacă e așa, dacă ati ajuns să conduceți mașina visurilor, cum ați ajuns la concluzia că EA e mașina ideală (întrebare pentru un prieten, pentru că după cum spuneam, spaime ale șoselelor sunt destule).  

Dacă ar fi așa, care ar fi mașina pe care ați alege-o să vă reprezinte?

Ar fi un coupé, un Sedan sau o mașină electrică, să fim in trendul mișcărilor ecologiste care se poartă? (nu destul, aș spune). Ar fi un jeep, să poți străbate terenuri accidentate pentru un plus de aventură, drumuri lungi fără să simți oboseala?

În cazul meu, primul criteriu de alegere (vă rog să imi spuneți că nu sunt singura…femeie!) ar fi…culoarea! Da, un cărămiziu oacheș sau un roșu-burgund de o eleganță uimitoare, pe care să îți vină să o mănânci din priviri.

Dar, știu, mașina ar trebui să reprezinte mult mai mult decât o simplă culoare pe care o afișezi pe șosele. În primul rând, ar trebui să îmbine designul elegant cu ultimele inovații în materie de tehnologie: afișajul inteligent, asistență la conducere, ba chiar un proiector care să afișeze viteza pe bord, pentru că nu sunt un șofer atât de priceput incât să simt întotdeauna necesitatea de a schimba viteza fără să mă asigur că mă încadrez in limitele corecte prescrise.

Și cred că, și probabil sunteți de acord, mașina spune ceva despre tine, te reprezintă pe tine, statutul tău social și felul în care vrei să te afișezi în lume, cum vrei să fii perceput în ochii celor din jur. Dacă alegi să fii original, sau dacă alegi să îți alegi ținutele sau mașina de la second hand. La fel, in cazul mașinii, dacă alegi o variantă nouă, in leasing sau una rulată deja de către alții.

Iar aici aș merge întotdeauna pe a respecta alegerea pe care am făcut-o atunci când am ales mașina, pentru că nu sunt fan al lucrurilor second hand. Aș alege, în primul rând și fără discuție o mașină nouă, nu una rulată deja. Apoi, cu acest aspect deja indeplinit, aș alege în cazul unui automobil BMW de exemplu, exclusiv piese originale BMW, pentru a-i arăta mașinii același respect pentru caracteristicile de fiabilitate, siguranță, confort și eleganță în design pe care dintotdeauna constructorii acestui brand l-au arătat clienților lor. Chiar dacă mașina ar fi cumpărată în leasing sau nu, aș considera că merită să aleg pentru ea doar piese BMW originale, nu copii, la fel ca și accesoriile BMW originale, iar service-ul aș alege să il fac la fel, printr-un dealer autorizat BMW, nu prin veșnicii căruțași moderni (aka reparatori de căruțe) cu eternele lor service-uri auto din mijlocul vreunui garaj de cartier. Pentru aceasta am găsit deja varianta de a alege piese de BMW de la eXclusiv OEM, singurul magazin specializat in piese și accesorii originale BMW,pentru că am văzut deja diferența dintre un filtru de ulei original BMW și un alt tip de filtru, contrafăcut.

Și pentru că spuneam că este important să fii original în felul in care te prezinți ție și celor din jur, aș merge pe acest îndemn, chiar și atunci când este vorba de alegerea mașinii care să te reprezinte: fii tu însuți și fii original în alegerile pe care le faci!

 

 

Articol scris pentru proba 7 din cadrul SuperBlog 2018.

Lasă un comentariu